Maxa sommarledigheten

Qsdeqjw13p7bhnjxspuv Kristin Öster



Simma lugnt, vi ses igen i augusti!

Nu kommer du få ett träningstips skickat till din mejlinkorg, med start nästkommande måndag. Vi önskar dig en riktigt härlig semester!
Föreställ dig att arbetslivet är en räcka maratonlopp. Vårens intensiva och knasiga mil är över och du kan äntligen kliva över mållinjen och ta dig en välförtjänt semester. De första stegen i målfållan är stapplande. Benen är stela och den höga pulsen från loppet ligger kvar. Alla ni som någon gång sprungit ett lopp vet att de snabba hjärtslagen, andnöden och mjölksyran känns mycket värre när du stannat jämfört med när du sprang. På samma sätt kan du känna dig rastlös och spänd när du stannar upp efter en intensiv jobbperiod. När du så gärna vill att semesterkänslan ska infinna sig.  

I år vill vi maxa sommarledigheten. Vi känner att det behövs efter en så knasig vår. Därför har vi slängt in våra allra bästa semesterknep i årets sommarkurs. För det är inget konstigt om det tar några dagar innan pulsen sjunker och semesterlunket kan infinna sig. På samma sätt som vi kan träna inför ett maratonlopp, kan vi också träna efteråt för att maximera kroppens återhämtning. Så luta dig tillbaka, klicka på starta kurs och så tränar vi tillsammans för en riktigt fin sommar. 

Vill du inte längre fortsätta kursen? Du kan avanmäla dig när du vill.

Psykologiska träningstips i kursen

Logga in för att se träningstipsen i kursen! Du får även vårt nyhetsbrev med de mest populära tipsen.

Logga in på Habitud