20 tips för 2020

39139d47bd9be4fd18fc0ecc338787e8 Habitud Team



Gott nytt år!

Du har nu fått ett mejl med en översikt av alla tips. 
Under 20 veckor kommer du få utmaningar till din mejl som ger dig tips för att uppnå de förändringar du önskar under 2020.  När du klarat den klickar du på texten Jag har testat tipset för att få feedback, så får du antingen veta mer om forskningen bakom tipset eller ytterligare tips. Det ger dig även chansen att hålla uppsikt över vilka psykologiska träningstips du gjort. 
Lycka till!
Nytt år – nytt decennium - nya tag?  Att påbörja ett nytt år kan ge den härliga känslan av hopp om fina tider och förändring. Många väljer att skaffa ett nyårslöfte, eller iallafall en plan om en ny vana, men hur duktiga är vi egentligen på att hålla dessa löften? Sker den förändring vi önskar, eller upprepar vi samma slitna löften varje år? Det finns knep för att lyckas! Baserat på psykologisk forskning har Habitud satt ihop 20 utmaningar för att hjälpa dig skapa ett nyårslöfte som håller. Eftersom nya vanor är svårt att etablera följer vi dig under flera veckor, med små, korta utmaningar för att hjälpa dig uppnå ditt nyårslöfte. Vare sig du vill ägna mer tid åt vänner, träna mer eller stressa mindre kan du med dessa 20 enkla tips öka dina chanser för att uppnå ditt mål. Häng med och göra det lite roligare att uppnå dina mål för 2020!

Vill du inte längre fortsätta kursen? Du kan avanmäla dig när du vill.

Psykologiska träningstips i kursen

Skaffa Habitud Pro för att se träningstipsen i kursen!

Skaffa Habitud Pro