Psykologisk träning 101

Fm7sbnhlz3nrym3yzzfn Siri Helle



It's on!

Du har nu fått ett mejl med en översikt av alla utmaningar i kursen. Varje morgon i fem dagar kommer du att få en utmaning skickad till din mejl. Försök att göra den under dagen. När du klarat den klickar du på texten "Jag har klarat utmaningen" så får du fler tips. Du kommer även kunna se hur många av kursens 5 utmaningar du gjort. Vilken blir din favorit?
Att det är viktigt att träna för att uppnå fysiskt välbefinnande vet de flesta. Men hur kan vi träna för att stärka vårt psykologiska välbefinnande? I den här kursen får du fem träningstips du kan göra i vardagen, övningar som bara tar några minuter att genomföra men som forskning visat har effekt på vårt välmående. 

Har du svårt att få in det i livspusslet? 45 procent av det vi gör under en dag går på ren rutin och ett sätt att skapa nya, hälsosamma vanor är att åka snålskjuts på befintliga rutiner. Välj något du gör varje dag, exempelvis att borsta tänderna innan läggdags, promenera till jobbet eller träna på gymmet. Testa sedan att göra dessa utmaningar i anslutning till det, varje dag i en vecka.
Märker du skillnaden?

Utmaningar i kursen

Logga in för att se utmaningarna i kursen! Du får även vårt nyhetsbrev med de mest populära utmaningarna.

Logga in på Habitud